Thursday, August 20, 2009

20/08

坐在电脑前,看着在客厅的大嫂和孩子们......我不禁想了一个问题,我....真的能拥有一个自己的家


庭吗?


又吹了....这次是两个月,比较起上几次的,6天.....一个月半....这次是最长时间的了。


我真的蛮讨厌自己的格性,讨厌自己的爱情观.....陈小说的没错,我很烂。一个愿意在你身边守候


你,心情不好陪伴你,从不发脾气的女生.....恐怕是每一个男生追求的吧.....我到底有什么资格嫌弃
人家呢?但是,目前的我想要的可能不是这样的女生吧.....


她的故作坚强我感觉的到,陈小的不满我也了解.....除了内疚,我....没有别的文字可以表达。


now i only realise that perception is always wrong...


a little puppy may have more playmates than u ever imagine...


it seems to be 2 friendly but actually it just have the true heart to have friends...


it looks so cute and innocent but actually it had been in more situations than you would have


thought and the mature personallity would make u shock...


when you thought it is mature but it still have the cuteness inside it...


you would be laying down or having a rest...


but when you think of its face...


the smile would naturally came to your face and you will wonder why...


考试快到咯......祝和希望拉曼生们都能考好咯.....为我加油吧......

No comments:

Post a Comment